- To są podstawowe założenia dwóch strategicznych planów, w których chodzi o dworzec kolejowy w Niedoradzu oraz odcinek dawnego torowiska linii 371 biegnący wzdłuż nowosolskiej strefy przemysłowej w kierunku Zakęcia.
- We wczorajszych rozmowach udział wzięli: Burmistrz Otynia Barbara Wróblewska, Prezydent Nowej Soli Beata Kulczycka, Wicestarosta Tomasz Twardowski, Inspektor Referatu Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami w UM Otyń Kamil Liszkowski oraz Daniel Orzechowski i Bartłomiej Siekierski, czyli Dyrektor i Wicedyrektor Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP w Poznaniu.
- Założenia Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej Lubuskiego Trójmiasta (SKALT) przewidują, że w Niedoradzu ma funkcjonować przystanek kolejowy. Organizacja poczekalni w budynku dworca byłaby nie tylko praktyczna, ale też stworzyłaby szansę dla kompleksowej modernizacji tego budynku.
- Z kolei przejęcie następnej części starej linii pozwoliłoby szukać możliwości przedłużenia rowerowej ścieżki Kolej na Rower i połączenia jej z Zakęciem i Konradowem.


